Data Oluşturma:

Önümüzdeki bir yıl içindeki satış yapılması hedeflenen potansiyel firmalar tespit edilir.

 

Strateji Belirleme:

Markanızı rakiplerinizden farklılaştıracak ve pazarda doğru konumlanmanızı sağlayacak pazarlama kurgusu oluşturulur.

 

Bülten Hazırlama:

Belirlenen stratejinin en etkin algılanmasını sağlayacak bültenler hazırlanır.

 

İnsert Dağıtımı:

Basılı yayınlara dışarıdan görülecek şekilde insert eklenir.

 

Haber Yayımlama:

Basılı ve dijital mecralarda haber yayınları yapılır.

 

Mailing:

Oluşturulan dataya e-posta gönderileri yapılarak hedef müşteriye ulaşılır.

 

Ziyaretçi Daveti:

Katıldığınız fuarlarda standınıza özel ziyaretçi davetleri yapılır. 

 

Raporlama:

Aylık olarak yapılan tüm uygulamalar e-posta yoluyla önceden belirlenmiş şirket yetkilisi ile paylaşılır.